Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ................



 

Θέλω να περιποιηθώ το Πίσω μέρος του Οικογενειακού Τάφου της Οικογένειας μου..και να το καθαρίσω..  Θέλω να μου χορηγήσετε Άδεια, γραπτή.. να καθαρίσω το πίσω μέρος του Τάφου, ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΧΩΜΑ 5 ΠΟΝΤΟΥΣ ούτως ώστε, να βαλω μπετοβεργες να ρίξω Τσιμέντο ή Μπετόν να αφήσω 30 εκατοστά και να φυτεψω στο μέλλον 3 ψηφηδωτα ΑΝΑ 4 ΜΕΤΡΑ ΕΝΑ..(ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ..ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ..φωτογραφία έχω στο τέλος)στην Αποθηκουλα που εχω Λιβανι-Φιτιλι-λαδι-Χαρτι κτλ Διάφορα χρειαζούμενα για την περιποίηση των Κεκοιμημένων.  Πέραν των 30 εκατοστών θέλω να ρίξω τσιμέντο με σκοπό να μην βγαίνουν χόρτα και επάνω  στο χαμηλωμένο Τσιμέντο και να ρίξω διακοσμητικό χαλίκι, στο σημείο εκεί..και σε όλη την πλευρά των 12 μέτρων μέχρι τον διπλανό τάφο ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΟ ΠΙΣΩ.


Αφού θα Καθαρίσω αυτήν την πλευρά, Θέλω να φτιάξω Όλο το κομμάτι Πίσω, που είναι στο μάκρος 12 ΜΕΤΡΑ..μέχρι το Δέντρο στο δίπλα ΤΑΦΟ και Πλάτος στο δικό μας σημείο (εκεί που είναι ο τάφος της οικογένειας μου)  1,20  ενώ στο Τέλος των 12 μέτρων το πλάτος φτάνει το νούμερο των 2,20.

 

Ευχαριστώ για τον Χρόνο που μου διαθέσατε.Ελπίζω σε μια Καλή Συνεργασία,


Φιλικά


Μαρία Χρυσάνθη Μιχαηλίδου

 
Υ.Γ. ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.




ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΨΗΦΙΔΩΤΟ..ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΘΑ ΦΥΤΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ/ΜΠΕΤΟΝ ΑΝΑ ΤΕΣΕΡΑ ΜΕΤΡΑ.