Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024

Διόνυσε μπάρμπα Στρούμφ!! Καρακιτσαρία!!

 Να με συγχωρείτε φίλοι μου, που δεν είμαι ένας άνθρωπος με ανοιχτό μυαλό και με ευρείς ορίζοντες, ώστε να κατανοήσω τη βαρειά γαλλική κουλτούρα! Το δικό μου πτωχό μυαλό δε μπορεί να πιάσει τα λεπτά νοήματα της πρωτοπόρου φανφαρονίας.  Ευτυχώς, βέβαια, που υπάρχουν πιο έξυπνοι από εμένα που την καταλαβαίνουν. Ας είναι! 

Σκόρπιες εικόνες μου έμειναν μόνο από πολύχρωμα ρετάλια λίγο πριν ξεβάψουν από την βροχή και μια αίσθηση κατάπτωσης μέσα από την αφθονία των τεχνικών μέσων και των εκφυλιστικών εντυπώσεων τύπου Woke κουλτούρας. Βεβαίως και υπήρξαν καλές στιγμές και για εμάς τους απλούς θεατές, που όμως χάθηκαν δυστυχώς στα σκοτεινά νερά του Σηκουάνα. Κυρίαρχη εικόνα το τσίρκουλο κάποιων "παράξενων" ανθρώπων-τεράτων, σαν αυτούς που μάζευαν οι βασιλιάδες στις Αυλές τους και έκαναν νούμερα για να τους διασκεδάζουν. Κατακαημένο Ολυμπιακό πνεύμα και εσύ καημένε Διόνυσε μπάρμπα Στρούμφ!! Καρακιτσαρία!! 


Μιχάλης Αντωνιάδης